Sellel pildil on kujutatud unistus arvutimängu saamisest või mängimisest. Keskel seisab rõõmsalt siniste silmadega tegelane, seljas punane särk ja jalas valged püksid. Taust on täidetud punaste toonidega, mis võivad sümboliseerida mängumaailma põnevust ja energiat. Tema pea kohal on must kujund, mis võib olla sümbol või osa mängu süžeest, ning eespool paistab punane objekt, mis meenutab lippu või märki – justkui ülesanne, mille poole mängija teel on.
Kui mõelda 2050. aasta Eestile, siis sellised unistused võivad olla igapäeva osa. Virtuaalmaailmad on selleks ajaks veelgi kaasahaaravamad, ühendades päriselu ja mängu nii, et inimene saab kogeda seiklusi, ilma et peaks kodust lahkuma. Samal ajal on need mängud arendavad – õpetavad loovust, koostööd ja strateegilist mõtlemist.
Tuleviku Eestis võivad noored ja täiskasvanud astuda mängumaailma, mis tundub nii tõeline, et selle ja päriselu piir muutub hägusaks. Kuid samal ajal jääb rõõm ja põnevus samaks – täpselt nagu selle pildi tegelase näost peegeldub.